Rabu, 12 Februari 2014

Yustanur
ruponyo cerita bersambung lah di taruihkan oleh GG seperti iko bunyinyo
2). Tgl 16 Desember nan mamimpin rapek bukan ambo tapi Aqil D Gani dan dibahas tentang demo selanjutnya. Diputuskan demo bisa dilakukan kalau sosialisasi di padang lah bajalan dan itu alah diamanahkan sabalunnyo ka Aqil D Gani. Setelah dua puluh hari baru dievaluasi dan baru diputuskan apakah demo akan dilaksanakan atau tidak.
Ado kritikan nan sangat indak sopan dari FPI katiko itu dan itu di depan intel-intel polisi.
1. Manuduah sekber tertutup
2. Mananyokan apo hak MUI mengatur-atur ormas sahinggo sekber-sekber harus pulo di sk kan MUI ?
Cubo lah inokkan pertanyaan terbuka seperti itu ! Sia nan mamacah ? Untuak manahan gejolak di dado ambo, ambo kalua maambiak udaro segar.
Sasudah itu ambo jawab, " sekber tabukak taruih bahkan ado nan 24 jam. Tibolah dan bantu apo nan bisa dikakok".
"MUI indak maatur sia-sia tapi manjalankan apo nan lah dimintak dek ormas ka MUI nan katiko itu alun sado ormas ko sato lai. Ado pun tantang sekber, bueklah di daerah nan alun ado korlapnyo karano di situ umat alah manyatu dalam suatu koordinasi. Kalau ka mambuek sekber juo di situ, datangi korlap tu dulu sdh itu tasarah baa kecek korlap tu jo pengurus korlap nan lainnyo". Di siko lah pangka bala patikaian ko sahinggo ado anggota mereka nan sangajo manghadiri ceramah ambo dan mangutip saparo pernyataan dlm ceramah itu.
Kalau ambo simpulkan, MUI hanyo ka dipakai untuak pangumpua umat dan sasudah itu bak janyo mereka. Itu indak ka bisa ambo tarimo karano amanah nan ado dipundak indak ka dibiakan sajo dipagunokan oleh kelompok tertentu. Wallahu a'lam.

3). Ado ciek lai nan paralu dicatat. Diplomasi dan dialog di Pemda Kota Padang, DPRD , Kapolda dan Wako sdh berjalan sebelum rapat yg diikuti FPI tsb. Kendala yang ado ketika itU adolah penanggung jawab dan itu membuat sulit utk turun ke jalan. Pernyataan kawan-kawan nan batigo tu tamasuak yustanur nan mandoroang ambo barani mamikue amanah nan sabananyo secara organisasi bukan tugas ambo. Tapi sayang.... katiko amanah tu lah dipikue tanyato kawan ko nak mangendalikan ambo jo caro mereka. Maaf sajo, ambo tidak akan membuat umat mengikuti cara-cara tsb.
====
baiaklah ambo caritokan pulo baliak apo nan lai takana dek ambo ,bahwa pada rapat tgl 16 desember 203 ,di simpulkan beberapa hal

1, kurangnya sosialiasi di kota padang dan sekitarnya ( angek tadah dari pado aia)
2. fauzi menuduh pergerakan hanya di lakukan oleh 3 orang saja yaitu alfianda , gusrizal gazahar , dan by maspar rasyid (lihat di media masa )
3. sesuai dengan desakan di dunia maya dan di dunianyata perkunyo aksi dilakukan secaro besar besaran .( aksi sejuta umat)

1)..memang benar ambo mengatakan (bukan menuduh) bahwa sekber harus terbuka tolong di forum ini katakan apa yg sebenarnya terjadi jangan ada yg di tutupi , kenapa sosialisai tidak jalan di padang ..? dengan maksud persolan yg ada di sekber bisa teratasi ..?( waktu itu GG lagi asik main Facebokan)
hal ini tidak bisa di jawab oleh ustad agil dan lansung di kasih toa pada GG
,selajutnya GG berkata "ambo sangajo ndak amuah memimpin rapat ...dst dstnya .. terus GG mengatakan Tidak ada yg ditutupi di sisni .. kito kan kah samo tahu di sekber hanyo ba 5 urang ,, dan kalau MUI hanyo ambo baduo sajo sambil menujuk urang nan disabalah baliau ambo lupo namonyo '
setelah itu diberikanlah solusi kalau memang seperti itu kedaannyo mako ada anggota forum menawarkan ..bahwa setiap ormas memperbantukan setiap wakilnyo untuak mempelancar sosialisasi di padang fpi 30 orang MMI 10 orang HTI 10 Libas dllnyo ambo ndak tahu persis jumlahnyo .sepakat disetujui
2).untuk mengantisipasi tuduhan FB bahwa gerakan penolakanko hanyo di lakukan 3 urang sajo forum mengusulkan di setiap kali pemberiataan di media masa baik itu selebaran di ikut sertakan simbul simbul setiap ormas atau embaga yg tergabung dalam FMMTS atau semacam tulisan bunga rampai ..dan ini sepakat di setujui
3).
untuak mewujudkan demo besar besaran satu juta umat perlu sosialisasi besar besaran di seluruh nusantara dengan cara pembentukan sekber seluruh kabupaten kota ..dan dirantau
demo akan dilakukan sebelum batas akhir tgl 30 sebab tgl 31 desember legeslatif sudah libur .dengan catatan 6 hari mejelang hari H diadakan rapat forum.. sepakat disetujui .
rapat .. selesai ...anggota forum pulang ketempat masiang masiang
berselang duo hari atau tigo hari hari setelah rapat tgl 16 januari 2013 ,ambo di datangi oleh 2 orang laskar MMI ( bukan jamaah ambo) jam 11 malam memoertanyakan hasil rapat tgl 16 tersebut , karena mereka mendengar ceramah Ustad GG di mesjid lingkungan yarsi kok tidak sesuai dengan hasil rapat yang mereka dengar dari MMI .
nah disinilah berwalnya petaka itu...( bersambung)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar